شرکت‌ها‌ برای حضور در نمایشگاه نانو، خدمات ساخت و تولید نمونه نمایشگاهی (دمو) دریافت می‌کنند

با توافقات انجام شده بین مرکز طراحی صنعتیِ معاونت علمی و فناوری با ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، کلیه شرکت‌ها و فناوران حاضر در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری نانو به منظور ارائه جذابتر و تاثیرگذارتر دانش فنیِ محصولات خود، می‌توانند خدمات ساخت و تولید نمونه نمایشگاهی (دمو) دریافت نمایند.

ارائه بهتر محصول، زمینه‌ساز افزایش فروش، جذب سرمایه بالاتر و همچنین وفاداری مشتریان را در آینده فراهم می‌آورد. تجارت موفق گذشته، مرکز طراحی را بر آن داشت تا مانند نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو در سال‌های گذشته، تمرکز ویژه‌ای بر این امر نموده و تمهیداتی را ایجاد نماید تا محصولات نانو از طریق ارائه بهتر، کیفیت محصول خود را نیز به شایستگی معرفی نمایند.

کارگزاران مرکز طراحی ایران آمادگی دارند تا کلیه شرکت‌ها اعم از شرکت‌های نوپا، تولیدی و صادراتی را در این مسیر همراهی نمایند. همچنین کلیه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نانو ۱۴۰۲ می‌توانند خدمات مشاوره و منتوری طراحی صنعتی با حمایت کامل معاونت علمی و فناوری نیز دریافت نمایند.

سایر خدمات مرکز طراحی ایران شامل طراحی پوسته ظاهری (استایل) طراحی و باز طراحی محصول طراحی بسته‌بندی و هویت بصری است.

ثبت درخواست مشاوره: https://b2n.ir/idcenter

جهت کسب اطلاعات بیشتر:۶۳۱۰۳۱۳۰- ۰۲۱ و ۰۹۳۵۳۲۹۳۵۹۹

www.irandesigncenter.ir

لازم به ذکر است که چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری‌نانو از ۱۳ الی ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های میلاد و خلیج‌فارس برگزار می‌شود که شرکت‌ها می‌توانند با مراجعه با سایت نمایشگاه به آدرس https://nanoexhibition.ir ثبت‌نام خود را انجام دهند. اول شهریور سایت جانمایی نمایشگاه باز خواهد شد. شرکت‌هایی که تا پایان مردادماه ثبت‌نام نمایشگاه را انجام داده باشند، امکان جانمایی را در اول شهریورماه خواهند داشت. بدیهی است که شرکت‌هایی دیرتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند گزینه‌های محدودتری برای انتخاب خواهند داشت.