تاپیک: نگران تعریق لباس نباشید!

مسئول فروش و بازاریابی شرکت تاپیک که محصولات ضد تعریق تولید و بازار عرضه می‌کند از علاقه‌مندان برای بازدید از انواع پوشاک نانویی این شرکت در سالن خلیج فارس دعوت کرد. این شرکت با استفاده از نانومواد، خاصیت ضدتعریق در انواع پوشاک ایجاد کرده که برای بازدیدکنندگان جذاب است.

آرین بهنام‌فرد می‌گوید: «تاپیک انواع پوشاک زنانه و مردانه ضدتعریق تولید و به بازار عرضه می‌کند. در این پوشاک به دلیل استفاده از نانومواد، به ویژه در جاهایی از لباس که امکان تعریق بیشتر است، میزان تعریق و اثرات بد آن را به حداقل رسانده است. این محصولات به دو روش تولید می‌شوند. در روش اول نانومواد روی نخ قرار داده شده و پارچه بافته می‌شود. در حالت دوم به محصولات نهایی نانومواد به صورت اسپری پاشیده می‌شود تا خاصیت مورد نظر در پوشاک ایجاد شود. ما انواع پوشاک و همچنین اسپری‌های نانویی را در نمایشگاه عرضه می‌کنیم که برای مخاطب جالب توجه بوده است.»

وی می‌افزاید: «در دورهمی‌ها و میهمانی‌ها و همچنین در جلسات کاری، خیس شدن لباس در قسمت زیربغل جلوه ناخوشایندی دارد و علاوه برکاهش جذابیت بصری، استرس‌زا نیز است. پوشاک ضدتعریق تاپیک با فناوری لایه محافظ، تعریق بدن را جذب کرده و از خیس شدن لباس جلوگیری می‌کند. همچنین این کار مانع از انتشار بوی بد می‌شود.»

کارشناس فروش و بازاریابی شرکت تاپیک می‌گوید: «با استفاده از این محصولات دیگر خبری از زردی، شوره، بور شدن لباس‌های تیره نیست و تعداد شستشوی لباس به حداقل می‌رسد.»