غرفه محصولات دارای نوآوری جهانی از پربازدیدهای چهاردهمین نمایشگاه نانو

غرفه محصولات دارای نوآوری جهانی یکی از غرفه‌هایی است که امسال بعد از گذشت سیزده دوره از برپایی نمایشگاه فناوری نانو در سالن خلیج فارس با حضور محصولات در حال توسعه فناوری دارای نوآوری جهانی برپا شده است.

به گزارش ستاد نانو، چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو امسال در حالی برگزار شد که بخش‌های بسیاری برای بازدید بازدیدکنندگان به آن اضافه شد.

غرفه محصولات دارای نوآوری جهانی، غرفه ستاد اپتیک و کوانتوم، غرفه شرکت‌های فعال در زمینه کوانتوم از جمله بخش‌های اضافه شده به چهاردهمین دوره نمایشگاه فناوری نانو بوده است.

در غرفه محصولات دارای نوآوری جهانی، محصولات متعددی در زمینه پزشکی، صنعتی، محیط زیست، الکترونیک که توانسته‌اند از فناوری نانو برای توسعه محصول استفاده کنند، معرفی و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته شد.

در این غرفه، سامانه جدید تولید بوروفین با قابلیت انتقال و تست، سیستم خنثی‌سازی کاستیک مستعمل با تماس‌دهنده غشایی، سپراتور باتری لیتیوم -یون  با ایمنی بالا، آلو پلاستیک استخوانی حاوی نانو فیبرو پپتیدی خودارا و نانو سرامیک به‌منظور ترمیم بافت‌های استخوانی از جمله محصولات در حال توسعه فناوری دارای نوآوری جهانی هستند.

کرم ترمیمی محافظت و درمان پوست برپایه اگزوم‌های گیاهی، انسانی، جلبک‌ها و قارچ‌های دارویی، تولید اسکوالن دوست‌دار محیط زیست با خواص دارویی متنوع، حسگر پوشیدنی هوشمند برا تشخیص و پایش زردی نوزادان، کیت تشخیص سریع سرطان روده با بیوماکر پیروات کیناز ام ۲، ورق پانسمان پیشرفته زخم از دیگر محصولات در حال توسعه فناوری دارای نوآوری جهانی در این غرفه است.

در طول چهار روز  برگزاری چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو، این غرفه میزبان بازدیدکنندگان بسیاری بود.

چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو به مدت ۴ روز از ۱۳ تا ۱۶ آبان‌ماه در دو سالن ملل و خلیج فارس در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.