درمان بیماری‌های مرتبط بانوان با کمک محصولات ابریشمی

یک شرکت خلاق و نوآور مستقر در پارک علم و فناوری استان گیلان توانسته با خواص درمانی ابریشم و با استفاده از فناوری نانو در جهت ماندگاری خواص ابریشم البسه و محصولات پوشیدنی برای درمان بدن تولید کند.

به گزارش ستاد نانو، رقیه حبیبی مدیر شرکت سلامت‌محور پرنیان پوش در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو مستقر در سالن خلیج فارس در خصوص این محصول گفت: ابریشم به‌علت دارا بودن تب بسیار گرم یکی از بهترین روش‌ها برای کمک به درمان بیماری‌های مختلف ناشی از سردی بدن است استفاده از این روش برای کمک به درمان این بیماری‌ها یک روش نوآورانه با تکیه بر اصول و تجربیات طب سنتی و خصوصیات ذاتی و علمی ابریشم است.

وی بیان کرد: شرکت با توجه به نیازهای متفاوت برای کمک به درمان بیماری‌های گوناگون اقدام به تولید محصولات متنوع ابریشمی کرده است.

وی یادآور شد: شرکت پرنیان پوش در سال ۱۴۰۰ ثبت و در همین سال به‌عنوان یک شرکت خلاق و فن‌آور زیر مجموعه شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان گیلان مستقر شویم.

حبیبی گفت: در حال حاضر محصولات شرکت در قالب پد ابریشمی، کاپ ابریشمی، روغن ابریشم، کالای خواب و البسه، اکسسوری و روسری، کمربند ابریشمی ارائه می‌شود.

وی گفت: پد ابریشمی مناسب بیماری‌های فیبرم، کیست، ناباروری، سقط جنین، نت‌های رحمی به کار گرفته می‌شود، تاکنون نمونه‌های زیاد در جهت آزمایش محصول از این پد استفاده کرده‌اند و نتایج مطلوبی حاصل شده است.

وی ادامه داد: کاپ سینه ابریشمی با داشتن لایه‌های داخلی از پارچه و لایه میانی ابریشم نیز یکی دیگر از محصولات است که برای کمک به درمان کیست‌ها و توده‌های سینه استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: پارچه ابریشمی اصل و خالص که لطافت بالایی داشته باشد در بازارها داخل و خارج و غالباً محصولات و پارچه‌های ابریشم موجود در بازار ایران کاملا از جنس الیاف مصنوعی بوده و در بهترین حالت درصدی از ابریشم در آنها به کار رفته است که این موضوع باعث می‌شود خواص طبی محصولات از بین برود ابریشم‌های مورد استفاده در محصولات پرنیان از بهترین نوع ابریشم خالص و صد درصد طبیعی است الیاف مورد استفاده در محصولات پرنیان پوش به سفارش این شرکت و به صورت اختصاصی تولید می‌شود.

حبیبی یادآورشد: ما توانستیم در راستای افزایش اطمینان مشتریان اقدام به دریافت گواهینامه مدیریتی ایزو ۹۱ و گواهینامه صادراتی ce را دریافت کنیم. شرکت سعی کرده با دریافت این گواهینامه‌ها اطمینان به مشتریان خود در استفاده از محصولات شرکت را بالا ببرد.

وی یادآور شد : متاسفانه در جامعه ماشینی که استفاده از البسه طبیعی به ندرت استفاده می‌شود شاهد افزایش بیماری‌های تنبلی تخمدان و کیست سینه هستیم که امیدواریم با استفاده مناسب از طبیعت بهداشت و سلامت بانوان را افزایش دهیم.