ثبت نام دوره‌های آموزشی پروفسور قطره شروع شد

ثبت نام دوره‌های آموزشی پروفسور قطره شروع شد

دوره‌های آموزشی جذاب و کاربردی پروفسور قطره به همت باشگاه نانو با همکاری نهاد ترویجی آکادمی امینبیک از ۲۰ تیرماه به صورت آنلاین آغاز می‌شود.

دانش‌آموزان علاقمند به کاوش و آزمایش در دنیای نانوشیمی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند و قدم به قدم به همراه مدرس دوره آزمایش‌ها را انجام دهند و پدیده‌های شگفت‌انگیز علمی را تجربه کنند.

به اطلاع دانش‌آموزان و والدین عزیز می‌رسانیم که مدرس این دوره‌ها دکتر امین شیرعلی‌زاده دزفولی از باتجربه‌های مباحث آموزشی و پژوهشی هستند. ایشان دانش آموخته دکتری نانوشیمی دانشگاه تهران و پسادکتری نانوفناوری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران می‌باشند. درحال حاضر دکتر شیرعلی‌زاده مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تولید نانومواد پیشرفته با کاربرد پزشکی هستند. اکنون فرصت مغتنمی برای دانش‌آموزانی که به دنبال پربار کردن برنامه‌های تابستانشان هستند است که بتوانند مستقیم با دکتر شیرعلی‌زاده ارتباط بگیرند و پدیده‌های نانوشیمی را تجربه کنند.

در حال حاضر ۴ دوره آموزشی با عناوین دارورسانی هدفمند و سنتز نانوذرات مغناطیسی، نانونقره رنگارنگ، سل ژل و موج سواری روی کاغذ و نانو به سبک قطره با برنامه زمانی و هزینه ثبت نام که در جدول زیر آمده، طراحی شده است که با ثبت نام در هر دوره، ما بسته آموزشی مختص آن دوره (وسایل و مواد لازم برای انجام آزمایش‌ها) را برای شما ارسال می‌کنیم.

شما می‌توانید از روز شنبه ۲۶ خرداد تا روز دوشنبه ۱۱ تیرماه از طریق سایت باشگاه نانو nanoclub.ir در یک یا هر چهار دوره ثبت‌نام کنید.

دانش‌آموزانی که تا ۳۱ خرداد اقدام به ثبت نام کنند از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.

کارشناسان باشگاه نانو هم آماده هستند تا به سوالات احتمالی شما در خصوص این دوره‌ها پاسخ دهند.

شماره‌های باشگاه نانو: ۰۲۱۹۲۰۰۱۰۳۱ و ۰۹۱۰۴۵۰۷۶۰۱