استقبال صنایع و درآمدزایی با تولید نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی

استقبال صنایع و درآمدزایی با تولید نانوکاتالیست‌های پیشرفته ایرانی

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان، تولیدکننده انواع نانوکاتالیست‌ها و نانوجاذب‌های پیشرفته، با پایه و ساپورت نانوکاتالیست در کشور، طی اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که طی پنج ماه نخست سال جاری بیش از دو هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که این درآمد ناشی از فروش انواع محصولات نانوکاتالیست، گلوله و لاینر بوده است.

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان، تولیدکننده انواع نانوکاتالیست‌ها و نانوجاذب‌های پیشرفته، با پایه و ساپورت نانوکاتالیست در کشور، طی اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که طی پنج ماه نخست سال جاری بیش از دو هزار و ۷۵۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرده که مبلغ ۳۴۷ میلیارد ریال آن متعلق به مردادماه بوده است. این شرکت پذیرفته شده نزد بورس اوراق بهادار تهران در تابلو اصلی بازار اول با نماد «کسرا» اعلام کرده که این درآمد ناشی از فروش انواع محصولات نانوکاتالیست، گلوله و لاینر بوده است.

سهام این هلدینگ با نماد کسرا در سال ۱۳۸۳ در بازار بورس اوراق بهادار تهران عرضه گردید و در طی ادوار مختلف از بهترین انتخاب‌ها برای فعالان بازار سرمایه بوده است و در حال حاضر بالغ بر ۳۵ هزار نفر عضو جامعه سهامداری این شرکت می‌باشند.

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان طی پنج ماه ابتدای سال ۱۴۰۲ از فروش محصولات خود بیش از دو هزار و ۱۰۷ میلیارد ریال درآمد داشته است. «کسرا» اعلام کرده که تولید این شرکت طی پنج ماه نخست امسال ۴ میلیون و ۴۱۹ هزار تن و فروش آن بیش از سه میلیون و ۶۸۵ هزار تن بوده است.

شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان از جمله شرکت‌های دارای گواهی نانومقیاس و تولیدکننده انواع نانوکاتالیست‌ها و نانوجاذب‌ها، پایه و ساپورت نانوکاتالیست، انواع قطعات و مصنوعات ویژه نانوسرامیکی و مصرفی صنایع (انواع گلوله‌های سرامیکی و لاینرهای سرامیکی، آسیاب‌های گلوله‌ای (بالمیل)، تولید آلومینا و مواد و مصنوعات مربوطه بر پایه سیلیکاتی و پرسلانی و …)، در کشور است.

نانوکاتالیست‌هایی همچون نانوکاتالیست بازیابی سولفور، کاتالیست نانوساختار آلومینای فعال اصلاح شده با آهن، نانوکاتالیست بازیافت گوگرد بر پایه آلومینای فعال و نگهدارنده نانوکاتالیست با پایه آلفا آلومینا، از جمله نانوکاتالیست‌های تولیدی این شرکت دارای گواهی نانومقیاس ستاد توسعه فناوری‌های نانو و میکرو است. صنایع شیمیایی و غذایی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع معدنی و فولاد و همچنین صنایع کاشی، سرامیک، چینی، لعاب، رنگ و سیمان، از جمله صنایع مصرف‌کننده شرکت سرامیک‌های صنعتی اردکان هستند.