بررسی سطح فناوری شرکت‌ها توسط موسسه خدمات فناوری تا بازار در نمایشگاه تجهیزات

مؤسسه «خدمات فناوری تا بازار» با حضور در سومین نمایشگاه ساخت ایران علاوه بر معرفی و ترویج خدمات این موسسه٬ از حضور بازرگانان داخلی و خارجی جهت بازدید و خرید از تجهیزات و مواد آزمایشگاهی حمایت کرد.

این موسسسه با حضور در نمایشگاه Arab Lab2015 از بازرگانان خارجی دعوت کرده بود که درسومین نمایشگاه ساخت ایران حضور پیدا کرده و از نزدیک با توانمندی شرکت‌های تجهیزات ساز ایرانی آشنا شوند. در همین راستا در چهار روز برگزاری سومین نمایشگاه‌٬ نمایندگانی از کشورهای عمان و امارات از نمایشگاه ساخت ایران بازدید و توافقاتی بمنظور خرید برخی تجهیزات برای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های خود داشتند.
 
همچنین مقامات اجرایی از وزارت علوم و رئیس آزمایشگاه‌های تحقیقاتی عراق نیز از نمایشگاه بازدید و جلساتی با معاون علمی رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه فناوری نانو داشتند.

گفتنی است، نمایندگانی از کشورهای ترکیه و آلمان نیز جهت بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در Iran Lab Expo2015 حضور داشتند.

از دیگر اهداف حضور موسسه خدمات فناوری تا بازار در سومین نمایشگاه ساخت ایران رصد و ارزیابی شرکت‌ها جهت حضور در نمایشگاه Arab lab 2016 بود. این موسسه شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ساخت ایران را در راستای سطح فناوری تجهیزات (های تک بودن)، انگیزه شرکت جهت ورود به بحث صادرات، کیفیت دستگاه و محصول از جهت طراحی صنعتی، داشتن تاییدیه‌های لازم و توانمندبودن شرکت از لحاظ نیروی انسانی و ساختار مالی جهت ورود به صادرات بررسی کرد.

لازم به ذکر است، این موسسه در دومین نمایشگاه تجهیزات که سال گذشته برگزار شد نیز این رصد را داشته و هشت شرکت از جمله نور صنعت فردوس، سنتام، ازدیاد برداشت فارس، آریا پژوهش، پوشش‌های نانوساختار و رادمان صنعت موفق به حضور در نمایشگاه Arab lab2015 شدند.