ساخت کرم ضدچروک حاوی نانوذرات

یک شرکت تولیدکننده کرم‌های پوستی، با استفاده از نانوذرات موفق به ساخت کرم ضدچروک شده‌است. این نانوذرات هم می‌توانند چروک‌های ایجاد شده را بپوشانند تا دیده نشود و هم با نفوذ در پوست، چروک‌ها را از بین می‌برند.

کرم‌های پوستی یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است. اخیراً شرکت سوث‌بیچ‌اسکین (South Beach Skin) اقدام به ارائه سرم ضدپیری جدیدی نموده است که اثربخشی بالایی دارد.
سوث‌بیچ‌اسکین تخصص ویژه‌ای در حوزه تولید کرم‌های پوستی با کیفیت بالا دارد که این محصولات برای شاداب نگه‌داشتن پوست بسیار مناسب است.
این شرکت بعد از یک دهه تحقیق و پژوهش در حوزه کرم‌های پوستی محصولی به نام LifeCell All in onr Wrinkle به بازار عرضه کرده است که یک کرم ضدپیری است. این کرم به‌گونه‌ای طراحی شده‌است که درصورت استفاده درازمدت می‌تواند تولید کلاژن را در پوست تحریک کند. این محصول حاوی نانوذراتی است که اثربخشی بالایی روی پوست دارند.
کرم ضدچروک لایف‌سل از یک فرمول ویژه ساخته شده‌ که قادر است نشانه‌های پیری را از روی صورت حذف و مشکل چروک‌های صورت را رفع کند.
نانوذرات مورد استفاده در این کرم که مسئول رنگ سفید پوست است، با جذب مواد سمی و خطرناک، از پوست محافظت می‌کنند. سوث‌بیچ‌اسکین این نانوذرات را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که بتواند صورت را به‌شکل ماسک پوشانده و چروک‌ها را حذف کند. این کرم به دو صورت از پوست محافظت می‌کند: در حالت اول چروک‌های پوست را از دیده پنهان می‌کند و در حالت دوم با نفوذ در بافت‌های چروکیده موجب از بین رفتن آن‌ها می‌شود.