حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه نانوکره ۲۰۱۸

ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری‌ نانو به همراه چهار شرکت فعال با هدف معرفی محصولات ایرانی در شانزدهمین نمایشگاه ‌فناوری‌ نانو کره (Nano Korea 2018) حضور یافت.

ستاد ویژه‌ی توسعه‌ی فناوری‌ نانو و چند شرکت فعال در حوزه‌ی محصولات مبتنی بر فناوری‌ نانو در راستای معرفی، عرضه و ایجاد بازار محصولات پیشرفته ایرانی و همچنین رصد آخرین تحولات فناوری نانو در این نمایشگاه شرکت‌ کردند.

شرکت‌های آریا پلیمر پیشگام، شیلر فرآیند پارس، فناوران نانومقیاس، به‌فرآوران نوین آریا سرمد و همچنین شرکت‌های پارسا پلیمر شریف و رویال توسعه پایدار، در قالب رصد، در این نمایشگاه شرکت داشتند.

 نمایشگاه ‌فناوری‌ نانو کره (Nano Korea 2018) در روزهای ۱۹ تا ۲۲ تیرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کینتکس کره‌جنوبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه رویدادی پیشرو و تخصصی در حوزه‌ی  فناوری‌ نانو است و بازاری جهانی برای تجاری‌سازی، توسعه و تحقیق در این حوزه به‌شمار می‌رود. شرکت‌های بزرگی نظیر سامسونگ و الجی در این نمایشگاه حضور دارند که فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی است تا فرصت‌های همکاری مشترک با شرکت‌های کره‌ای ایجاد کنند.

پیش از این نمایشگاه، نشستی میان شرکت‌های ایرانی و برخی شرکت‌های کره‌‌ای که زیر چتر حمایتی مؤسسه‌ی علم و فناوری کره (KIST) قرار دارند، برگزار شد.

لازم به ذکر است، در نمایشگاه ‌فناوری‌ نانو کره (Nano Korea 2018)، در مجموع ۴۲۰ شرکت از ۱۵کشور دنیا مهمترین  فناوری‌ها و  محصولات کاربردی خود را به‌منظور خلق دامنه‌ی وسیعی از تجارت فناورانه به نمایش گذاشتند.

 filereader.php?p1=main_c81e728d9d4c2f636