رونمایی از سامانه‌ی رهاسازی دارویی مبتنی بر نانوذرات

شرکت دانمارکی ویلاکتوبیو به زودی از نانومحصول خود که فناوری آن به ثبت رسیده، رونمایی خواهد کرد. در این فناوری از سیستم رهاسازی داروی مبتنی بر نانوذرات برای اثربخشی بیشتر روش‌های درمانی استفاده شده‌است.

ویلاکتوبیو (Vilacto Bio) از محصول جدید خود به نام LACTOACTIVE iTHER®  رونمایی کرد. در این محصول از نانوذرات و رهاسازی هوشمند برای بهبود سامانه ایمنی استفاده شده‌است.

گرت اندرسون، مدیرعامل شرکت ویلاکتوبیو، می‌گوید: «شرکت ما مشخصات اولیه‌ی این محصول را نهایی کرده و دو ماه دیگر این محصول در قالبی جدید آماده تولید می‌شود. با این به‌روزرسانی، امکان کوچکتر کردن ذرات LACTOACTIVE وجود دارد، به‌طوری که به جای این ذرات از LACTOACTIVE iTHER® استفاده می‌شود.»

اندرسون اعلام کرد که محصولات جدید دیگری نیز در دست مطالعه هستند. وی افزود: «تحقیقات ما نشان می‌دهد که LACTOACTIVE iTHER®  می‌تواند برای درمان بسیاری از بیماری‌ها نظیر سرطان و اختلال در سیستم ایمنی بدن استفاده شود.»

شرکت ویلاکتوبیو با استفاده از محصول LACTOACTIVE iTHER® قصد دارد همکاری راهبردی با شرکت‌های زیست‌فناوری داشته باشد. ویلاکتوبیو می‌تواند با استفاده از این فناوری به شرکت‌های داروسازی کمک کند تا در بخش تولید واکسن و ایمنی‌درمانی راهبردهای جدیدی را اتخاذ کنند.

ویلاکتوبیو یکی از شرکت‌های زیست‌فناوری است که روی فناوری پتنت شده‌ای موسوم به lactoactive کار می‌کند. این فناوری از مولکول‌های لاکتواکتیو برای درمان بیماری‌هایی نظیر التهاب، دیابت، پیری پوست و مشکلات پوستی استفاده می‌کند. این شرکت قصد دارد با توسعه‌ی این فناوری کیفیت محصولات پزشکی و کرم‌های پوستی را بهبود داده و لیسانس استفاده از این محصول را به شرکت‌های داروسازی واگذار کند.