برگزاری همایش «ساعتِ خلقِ ثروتت، کوک» در ICAN

برگزاری همایش «ساعتِ خلقِ ثروتت، کوک» در ICAN

مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) روز سه‌شنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ میزبان رویدادی با عنوان «ساعتِ خلقِ ثروتت، کوک» است.

در این همایش نیم‌روزی که از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ برگزار می‌شود، موضوعاتی نظیر نانوپوشش، نانوکویتاسیون، نانومواد، نانوالیاف، پلاسمای سرد و نانوکامپوزیت با هدف معرفی زیرساخت‌های فناوری نانو در ICAN و رفع نیازهای صنعت با استفاده از پروژه‌های همکاری مشترک، مطرح می‌شود.

در راستای جلب نظر صاحبان ایده در حوزه فناوری نانو، با هدف رفع نیازها و مشکلات صنعت از طریق «توسعه محصولات نانو در قالب همکاری فناورانه»، اولین همایش معرفی زیرساخت‌های فناوری نانو در ICAN، برگزار می‌شود.

این همایش که از سوی مرکز صنعتی‌سازی نانوفناوری کاربردی (ICAN) برگزار می‌شود، به‌دنبال جذب و پرورش توسعه‌دهندگان محصولات فناوری نانو است.

 

 روایتی از تجربیات موفق همکاری فناورانه، معرفی کریدور صنعتی‌سازی پلتفرم‌های نانویی و MindMap از جمله برنامه‌های این همایش است.

پلتفورم‌های پلاسمای سرد، نانوپوشش، نانوالیاف، نانومواد، نانوکامپوزیت و نانوکاویتاسیون در این رویداد برای شرکت‌کنندگان معرفی خواهند شد.

کلیه علاقه‌مندان و متخصصان توانمند در حوزه‌های فوق می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص همایش و ثبت‌نام، از طریق راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنند.

وب‌سایت ثبت‌نام: اینجا کلیک کنید

شماره تماس مرکز: ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۴۹ یا ۰۲۱۵۶۲۷۷۱۵۲ داخلی ۱۰۳

شماره تلفن همراه: ۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶