امکان خرید اینترنتی ماسک‌های نانویی با تخفیف ویژه فراهم شد!

امکان خرید اینترنتی ماسک‌های نانویی با تخفیف ویژه فراهم شد!

شرکت نانو تار پاک بخش فروشگاه اینترنتی خود را برای عرضه ماسک‌های نانویی را‌ه‌اندازی کرد. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ ماسک مورد نظر خود را با ۱۰ درصد تخفیف از سایت www.masknano.com خریداری نمایید.

در روزهای آلوده شهر، استفاده از ماسک های معمولی و پرستاری، قابلیت چندانی برای مهار ذرات آلاینده ندارد. بیشتر آلاینده‌های خطرناک موجود در هوا، اندازه بسیار کوچکی دارندکه اغلب از سوخت‌های ناقص فسیلی ناشی می شوند. در چنین شرایطی ماسک‌های نانویی می‌تواند بخش قابل توجهی از ذرات کوچک معلق در هوا را جذب کند. از این رو شرکت نانو تار پاک ماسک‌های نانویی تولید کرده که می‌تواند برای این منظور به کار رود. این ماسک‌ها قابلیت مهار ذرات بسیار ریز (حتی زیر ۲٫۵ میکرون) را نیز دارد.

مهم ترین هدف نانو پاک، بهبود کیفیت زندگی با استفاده از فناوری روز دنیا است. تولید نانو الیاف به منظور به کارگیری آن در صنایع مختلف، یکی از مهم­ترین فعالیت­های این مجموعه به شمار می­رود؛ الیاف نانو به عنوان یک لایه فیلتر قوی، برای تقویت خواص فیلتراسیون ماسک های محافظ در برابر آلاینده­های ۵/۲ تا ۳/۰ میکرون استفاده می­شوند.

نانو تار پاک ماسک های تنفسی نانو پاک در دو نوع مصارف عمومی و صنعتی را تولید می‌کند ماسک‌های عمومی این شرکت برای مصرف روزانه و شهری در نظر گرفته می شوند. این ماسک ها با استفاده از الیاف نانو، در کلاس N99 تولید می شود؛ به این معنا که دارای قابلیت فیلتراسیون ۹۹ درصدی است. در حقیقت، ماسک N99 نانو الیاف ۵ لایه نانو پاک، علاوه بر داشتن لایه‌های محافظتی استفاده شده در سایر ماسک‌ها، دارای یک لایه نانو الیاف است. این لایه نقشی حیاتی در فیلتراسیون ماسک ایفا می‌کند.

این ماسک های صنعتی بر اساس استاندارد EN149 اروپا طبقه بندی می شوند. زمانی که فرد در مشاغل صنعتی مشغول به کار است، زیاد متوجه آسیب آلاینده‌ها و مواد شیمیایی نمی‌شود. کار در محیط های صنعتی موجب تماس مستقیم با غبارها، دودها، گازها و بخارها می‌شود. این عوامل می توانند زمینه ساز بیماری هایی نظیر سرطان، ناراحتی ریوی و حتی مرگ شوند. استفاده از ماسک تنفسی مناسب، در محیط های صنعتی لازم و حیاتی است.

از فواید استفاده از ماسک نانوپاک می‌توان به جلوگیری از ابتلا به بیماری های تنفسی، موثر در به دام انداختن ذرات بسیار ریز از جمله دودها، مواد شیمیایی و باکتری­ها و کاربری بالا در محیط­های صنعتی، شهرهای پرجمعیت و بیمارستان­ها اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از کد تخفیف (takhfif98)  تا تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ ماسک مورد نظر خود را با ۱۰ درصد تخفیف از سایت www.masknano.com خریداری نمایید.