فراخوان طرح‌های نوآورانه نانومچ اعلام شد

فراخوان طرح‌های نوآورانه نانومچ اعلام شد

برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو فراخوان مربوط به مرحله دوم از دوره هشتم طرح‌های نوآورانه خود را اعلام کرد. این فراخوان از دهم آذر آغاز و تا ده دی‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

دومین فراخوان برنامه طرح‌های نوآورانه فناوری نانو (NanoMatch) از تاریخ ۱۰ آذرماه سال جاری شروع شده و تا ۱۰ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. در این فراخوان تمامی تیم‌هایی که در حال فعالیت بر روی توسعه محصولات نوآورانه هستند می‌توانند طرح‌های خود را ثبت نمایند تا در صورت پذیرش در برنامه از مجموعه تسهیلات، حمایت‌ها و زیرساخت‌های موردنیاز جهت پیشبرد و توسعه طرح بهره‌مند شوند. در اکوسیستم کارآفرینی ایران، تیم‌های فعال و مستعدی که در فضای ساخت و تولید سخت‌افزاری درحال فعالیت هستند، به علت عدم بهره‌مندی از زیرساخت‌های حمایتی لازم، موفق به تجاری‌سازی محصولاتی که پتانسیل خوبی در بازار دارند، نمی‌شوند. در نانومچ تلاش شده است تا در قالب یک برنامه دائمی بتوان آموزش‌ها و زیرساخت‌های لازم را در اختیار این تیم‌ها قرار داده و این محصولات را به صنعت و بازار رساند. این طرح‌ها براساس معیارهای ارزیابی مختلف موردبررسی قرار می‌گیرند و مخاطبان می‌توانند این معیارها را از طریق لینک زیر مطالعه نموده و طرح‌های خود را به‌صورت کامل ثبت نمایند:

معیارهای ارزیابی

مخاطبان (حقیقی و حقوقی) در صورت تمایل به ثبت طرح نوآورانه خود می‌توانند از طریق لینک زیر اقدام به تکمیل اطلاعات و ثبت طرح نمایند. لازم به ذکر است که چنانچه پیش از این در قسمت دیگری از ستاد نانو عضو بوده‌اید، با همان نام کاربری و کلمه عبور می‌توانید وارد پرتال ثبت طرح نانومچ شوید.

شروع ثبت طرح

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دبیرخانه برنامه با شماره تماس ۰۲۱۶۳۱۰۳۱۳۲ و آدرس ایمیل info@nanomatch.ir آماده پاسخگویی به سوالات است.