تلویزیون‌های جدید ال‌جی که با فناوری نانو بهبود یافته‌اند

شرکت الجی تلویزیون‌های جدیدی به بازار عرضه کرده که در آن از فناوری نانو برای بهبود کیفیت و ارتقای خدمات به کاربر استفاده شده است. نانوسل (NanoCell)، فناوری نانوتک (NanoTech) و اتصال نانو (nano Connection) از جمله قابلیت‌های این تلویزیون‌ها هستند.

تلویزیون‌های شرکت ال‌جی به وضوح بالا شهرت دارند. این شرکت جدیدترین تلویزیون‌های خود را به نام نانوسل (NanoCell) به بازار عرضه کرده است که وضوح ۸K را برای بیننده به ارمغان می‌آورد. این تلویزیون‌ها استاندارد جدید از رنگ‌های خالص را با فناوری نانو عرضه می‌کنند.

این تلویزیون‌ها نوع محتوا را به‌صورت خودکار تشخیص داده و با فناوری نانوسل اقدام به ارائه رنگ‌های واقعی و طبیعی می‌کنند. فناوری نانورنگ در تلویزیون‌ جدید شرکت ال‌جی به بیننده این امکان را می‌دهد که رنگ‌های خالص و واقعی را با کنتراست برجسته مطابق با استانداردهای ۸K مشاهده کنند.

فناوری نانوتک (NanoTech) به‌صورت خودکار تصاویر و صدا را متناسب با نیازهای مشتریان تنظیم می‌کند و با کمک فناوری هوش مصنوعی تصویر و صدا را بهینه می‌کند. اتصال نانو (nano Connection) دارای سرگرمی‌های بسیار با بهترین جزئیات است که با تلفن همراه ارتباط ایجاد کرده و می‌تواند نقش اینترنت اشیا را در خانه ایفا کند.

این تلویزیون‌ها از رفتار بینننده مجموعه‌ای از قوانین را فرامی‌گیرند و از روی این قوانین است که بهترین تجربه را ارائه می‌دهند. تلویزیون جدید ال‌جی از شما یاد می‌گیرد که چه تصاویر و صدا و محیطی برای کاربر موردپسند است و در نهایت آن‌ها را فرا می‌گیرد چرا که توانایی درک تجربه مشاهده مشتری را دارد.

تلویزیون‌های هوشمند جدید ال‌جی از طریق فرمان‌های صوتی دستورات را اجرا می‌کنند و در واقع دکمه فرمان صوتی روی ریموت کنترل تلویزیون،‌ راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند.

فناوری نانوسل در این تلویزیون‌ برای ارائه رنگ‌های واقعی و طبیعی، رنگ‌ها را خالص‌سازی می‌کند. ذرات نانومتری به‌عنوان ذرات تولیدکننده رنگ عمل می‌کنند که روی سلول‌های LCD قرار می‌گیرند تا رنگ‌های ناخالص را بهبود داده و به رنگ دقیق تبدیل کنند.

این تلویزیون‌ها نمایی واضح‌تر از صحنه‌های تاریک ارائه می‌دهند چرا که در آن‌ها از فناوری آرایه کامل کم نور استفاده شده است که کنتراست را به بیشینه مقدار خود می‌رساند.