عرضه پلیمرهای فلورسنت برای کمک به حوزه پژوهش

سی‌دی بیوپارتیکلز که یکی از تولید و عرضه‌کنندگان نانوذرات فلورسنت در بازار است، به تازگی فلورسنت‌های پلیمری جدیدی تولید کرده که به جامعه علمی و پژوهشی کمک شایانی می‌کند.

شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز (CD Bioparticles) به‌عنوان یکی از تولیدکننده و تأمین‌کننده انواع محصولات و خدمات تحویل دارو، در حال حاضر مجموعه‌ای از پلیمرهای فلورسنت نظیر دکستران فلورسنت، هپارین‌های فلورسنت و آلژینات‌های فلورسنت را برای استفاده در نانوذرات فلورسنت / داربست / هیدروژل، مواد رهگیری‌کننده و تشخیص جذب سلول (به‌عنوان مثال، ماکروفاژ) تولید می‌کند.

سی‌دی بیوپارتیکلز با طراحی دقیق و پلتفرم فناوری پیشرفته، درک عمیقی از راهبردها و کاربرد‌های مختلف تحویل دارد که می‌تواند به محققان کمک کند تا از سنتز شیمیایی، فرمولاسیون و خالص‌سازی‌های خسته‌کننده خلاص شوند. سی‌دی بیوپارتیکلز همچنین می‌تواند به حل چالش‌های دانشمندان در طول تحقیقات نظیر تصویربرداری از توزیع مواد مبتنی بر پلیمر (نانو) و پوشش محدود طول موج برای ردیابی کمک کند.

در حال حاضر، با عرضه مواد فلورسنت جدید توسط شرکت سی‌دی بیوپارتیکلز، محققان به انواع مختلفی از پلیمرهای فلورسنت مانند دکستران‌های فلورسنت با دامنه Mw از ۶ کیلو دالتون تا ۲۰۰۰ کیلو دالتون دسترسی دارند. این شرکت با افزودن گروه‌های عاملی و PEGهای لیپیدی فلورسنت که برای بهبود تصویربرداری مفید هستند، به پژوهشگران کمک شایانی کرده است.

جفری دیپاول، مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه این شرکت می‌گوید: «سی‌دی بیوپارتیکلز سال‌هاست که در زمینه تحویل دارو فعالیت می‌کند و دارای تخصص و تجربه قوی و گسترده‌ای است و ما خوشحالیم که می‌توانیم گروه‌های چند عاملی را برای اصلاح بیشتر و اهداف برچسب‌گذاری، به مشتریان خود ارائه دهیم.»

دکتر رابین جی واتس، از دیگر اعضاء بخش تحقیق و توسعه سی‌دی بیوپارتیکلز می‌گوید: «پلیمرهای فلورسنت ما مزایای بسیاری برای مشتریان دارند، از جمله این مزیت‌ها می‌توان به بازده یکنواخت واکنش پلیمرهای فلورسنت، کنترل دقیق جایگزینی فلوروفور و کنترل دقیق وابستگی شدت-غلظت اشاره کرد. ما رهیافت‌های تحویل داروی سفارشی خود را تقویت خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا فناوری‌ها، محصولات و خدمات بیشتری را به جامعه علمی تحویل دهیم.»

سی‌دی بیوپارتیکلز یک شرکت تحویل دارویی است که راه‌حل‌های سفارشی را برای توسعه و تولید سیستم‌های دارویی جدید و زیست سازگار ارائه می‌کند. این شرکت متخصص در طیف وسیعی از فناوری‌های فرمولاسیون و دارورسانی، از لیپوزوم‌های معمولی، لیپوزوم‌های پوشش‌داده شده با پلی‌اتیلن گلیکول برای تحویل دارو گرفته تا میکروکره‌های پلیمری و نانوذرات برای دارورسانی را به بازار عرضه می‌کند.