لایو صنعتی نانو: معرفی برنامه توسعه محصولات آموزشی و اسباب‌بازی نانو – اول تیرماه

صفحه اینستاگرام نانو و صنعت، چهارشنبه اول تیرماه ۱۴۰۱، رأس ساعت ۹:۰۰ شب، با موضوع «معرفی برنامه توسعه محصولات آموزشی و اسباب‌بازی نانو»، میزبان مدیرعامل «شرکت نوآوران توسعه فناوری تکتا»، و کارگزار ستاد نانو در ارزیابی و توسعه محصولات آموزشی نانو خواهد بود.

این برنامه، به صورت گفتگوی زنده مهدی رحمانی کارگزار بخش ترویج صنعتی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو (مجری برنامه)، با محمد اتراکی، مدیرعامل «شرکت نوآوران توسعه فناوری تکتا» (میهمان برنامه)، در صفحه اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)، برگزار خواهد شد.

گفتنی است که «برنامه توسعه محصولات آموزشی، سرگرمی و اسباب بازی فناوری نانو» با هدف تقویت و کمک به ارتقاء کمی و کیفیت محصولات آموزشی نانو طرح ریزی و اجرایی شده است. همچنین در راستای اهداف سند چشم‌انداز ده ساله دوم ستاد توسعه فناوری نانو، توانمندسازی و حمایت از شرکت‌ها و افراد فعال در حوزه تولید محصولات آموزشی فناوری نانو و حمایت از توسعه بازار و صادرات محصولات اسباب بازی و سرگرمی در این برنامه مورد توجه قرار گرفته است.

از آنجا که بازی با اسباب‌بازی، غذای روانی کودکان است و تمایل به بازی کردن و داشتن اسباب‌بازی مفید، تاثیر مستقیم در رشد ذهنی و افزایش مهارت‌های حرکتی او دارد، این برنامه می کوشد تا ضمن ارتقای کیفی و جنبه‌های آموزشی و سرگرمی اسباب‌بازی‌ها با فناوری نانو، در جهت حمایت، توسعه، رشد و ارتقای کمی و کیفی این صنایع در کشور اقدام نماید.

بدینوسیله از کلیه مدیران، فعالان عرصه اسباب‌بازی و سرگرمی، فعالان تولید محصولات آموزشی و پرورشی، پژوهشگران، فعالان رسانه‌ای و تخصصی و عموم علاقمندان حوزه‌های صنعتی فناوری نانو، دعوت می‌شود تا در این لایو صنعتی، شرکت نمایند و ضمن اطلاع از ابعاد مختلف برنامه حمایت و توسعه محصولات آموزشی، سرگرمی و اسباب بازی فناوری نانو، به طرح پرسش‌ها از میهمان برنامه و بیان نقطه نظرات خود بپردازند.

شایان ذکر است گفتگوهای زنده صنعتی و تخصصی در بستر اینستاگرام (لایو صنعتی نانو و صنعت)، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو و با هدف معرفی و توسعه برنامه های حمایتی و صنعتی کشور، کاربردهای صنعتی، توانمندی‌ها و محصولات صنعتی فناوری نانو ایران و ایجاد فضای پویا و زنده پرسش و پاسخ برای مدیران، صنعتگران و علاقمندان عرصه فناوری و صنعت، به عنوان یکی از برنامه‌های صنعتی صفحه رسمی اینستاگرام نانو و صنعت (INDnano.ir@)‌، به اجرا گذاشته می‌شود و علاقمندان می‌توانند ضمن حضور رایگان و آزاد در این برنامه‌ها، از طریق دایرکت صفحه، با مسئولین هر حوزه در ارتباط باشند و نقطه نظرات خود را در هر لحظه بصورت نظر (کامنت) یا پیام مستقیم (Direct)، مطرح نمایند.