تولید انبوه اسکوترهای برقی مجهر به باتری گرافنی

شرکت والتون اسکوترهای برقی مجهر به باتری گرافنی را برای فروش در بازار بنگلادش به تولید انبوه رسانده است. این اسکوترها با سرعت۵۰ کیلومتر در ساعت و مسافت حداکثر ۷۰ کیلومتر را با یک بار شارژ طی می‌کنند.

والتون (Walton) خط تولید جدید اسکوترهای برقی خود را برای بازار بنگلادش راه‌اندازی کرده است. این اسکوترهای برقی دوستدار محیط زیست که «دوچرخه‌های الکترونیکی تاکیون» نام دارند، توسط BRTA بررسی شده‌اند.

طبق اطلاعات وب سایت Walton Digi Tech، این اسکوتر برقی موسوم به Takyon 1.00 با حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت، مسافت ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر را طی می‌کند و برای این کار از با باتری اسید سرب گرافنی ۷۲ ولت و ۲۳ AH بهره می‌گیرد. ارتفاع آن ۱۰۷۰ میلی‌متر و فاصله آن از سطح زمین ۱۳۰ میلی‌متر است.

وزن بدنه آن ۷۶ کیلوگرم و وزن باتری ۴۰ کیلوگرم است. Takyon 1.00 همچنین ظرفیت بارگیری ۱۸۰ کیلوگرم را دارد.

این اسکوتر از یک موتور ۱٫۵ کیلووات DC براشلس با حداکثر گشتاور ۸۸ نیوتن متر برخوردار است. شارژ کامل باتری سرب اسیدی آن بین ۶ تا ۸ ساعت طول می‌کشد و ظرفیت باتری آن ۱۶۵۶ وات ساعت است. این اسکوتر برقی همچنین دارای سیستم ترمز دیسکی در هر دو ترمز جلو و عقب است.

طبق اطلاعات وب‌سایت والتون، مشتریان پس از خرید تا ۲ سال ضمانت قطعات دریافت می‌کنند. دوچرخه‌های الکترونیکی تاکیون در فروشگاه‌های والتون پلازا در دسترس هستند و همچنین می توانند آن‌ها را به صورت آنلاین در وب سایت رسمی آن‌ها را سفارش داد.