تداوم فروش نانومحلولی که از شیشه جلو خودرو محافظت می‌کند

شرکت سی‌باند سیستمز (C-Bond Systems)، اعلام کرد ۵۵ گالن دیگر از محصول خود به نام Nanoshield C-Bond را به یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه خودرو فروخته است.

C-Bond Nanoshield، یک تقویت‌کننده شیشه جلو و دفع‌کننده آب است. شرکت خریدار این محصول، یک شرکت گارانتی‌کننده برای محافظت از خودرو و محصولات پس از فروش است که از طریق هزاران نمایندگی در سراسر آمریکا فعالیت می‌کند. شرکت خریدار ناشناس بودن و قیمت‌گذاری محرمانه را درخواست کرده است زیرا به‌‌عنوان یک برچسب خصوصی، C-Bond NanoShield را می‌فروشد.

C-Bond NanoShield با نفوذ به سطح شیشه و ترمیم نقص‌ها و آسیب‌های میکروسکوپی که به‌صورت تصادفی در سطح شیشه‌ها توزیع شده‌اند، موجب محافظت از شیشه می‌شود. این محصول به‌صورت مستقیم روی سطح شیشه اسپری و سپس با استفاده از دستگاهی از روی سطح پاک می‌شود. روند تقویت بلافاصله پس از اعمال پوشش آغاز می‌شود در حالی که مواد در ۱۲-۲۴ ساعت روی سطح مستحکم می‌شوند. کاربرد محصول آسان است.

این فناوری یک پوشش لایه‌نازک بوده که خواص آب‌گریزی داشته و موجب بهبود دید راننده می‌شود. براساس گزارشی که اخیراً منتشر شده‌ است، شکستگی شیشه‌ی خودرو در رتبه‌ی اول درخواست‌های جبران خسارت بیمه در آمریکاست و این مشکل ۳۰ درصد از درخواست‌های خودرو را شامل می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌ی بیمه‌ی مربوط به شکستگی شیشه در سال، ۴ میلیارد دلار باشد. شرکت سی‌باندسیستمز تا کنون ۲۲ پتنت مربوط به این فناوری را ثبت، خریداری یا لیسانس کرده‌ است. دفتر مرکزی شرکت سی‌باند در شهر هوستون تگزاس قرار دارد. این شرکت به دنبال افزایش ایمنی شیشه‌ها و فیلم‌های مورد استفاده در پنجره‌هاست.