حضور ۷ شرکت فعال نانویی در نمایشگاه ایران پلاست

۷ شرکت فعال نانویی در یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست از ۲ تا ۵ مهرماه به معرفی محصولات و خدمات خود در سالن میلادB در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می پردازند.

یازدهمین نمایشگاه ایران پلاست به عنوان بزرگترین رویداد کشور در حوزه پلیمر و کامپوزیت از تاریخ دوم تا پنجم مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود. شرکت های فناوری نانو فعال در حوزه تجهیزات و محصولات حوزه پلاستیک در یازدهمین دوره نمایشگاه IRANPLAST حضور و محصولات نانویی خود را از ۲ تا ۵ مهرماه عرضه خواهند کرد.
نمایشگاه بین المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است. در سال¬های اخیر این نمایشگاه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰۰ شرکت داخلی و خارجی است.
یازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست در ۴ گروه کالایی مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته، ماشین آلات و تجهیزات و خدماتی برگزار خواهد شد. در غرفه فناوری نانو این دوره از نمایشگاه ، ۷ شرکت صاحب فناوری به معرفی محصولات و ارائه پیشنهاد های فناورانه¬ی صنعتی خواهند پرداخت. این شرکت ها عبارتند از:
۱٫ “رازین پلیمر” با محصول نانوکامپوزیت رسانا بر پایه پلی آمید
۲٫ ” آریا پلیمر پیشگام” با محصول نانوافزودنی UPVC
3. ” گرانول رنگدانه سیرجان” با محصول مستربچ نانویی آنتی‎باکتریال بر پایه پلی‎پروپیلن
۴٫ ” رامو آلیبرت” با محصول گرانول آنتی‎باکتریال بر پایه نانوذرات نقره و همچنین آمیزه‎ی حاوی نانوذرات بر پایه پلی‎پروپیلن با خواص مکانیکی بالا
۵٫ ” پلاسما ایده آزما” با دستگاه پلاسمای سرد اتمسفری جهت بهبود خواص چاپ پذیری پلیمرها
۶٫ ” فناوران سخت‎آرا” با خدمات پوشش‎دهی انواع پوشش‎های سخت و مقاوم نانویی برای قالب‎های تزریق پلاستیک، اکستروژن و فورج
۷٫ “پویا پلیمر تهران” با محصول مستربچ حاوی نانوذرات بر پایه پلی‎اتیلن با خواص مکانیکی بالا
شرکت‏های فناور مذکور در سالن میلادB از ساعت ۹ صبح لغایت ۱۷ بعدازظهر، پذیرای مراجعان و علاقمندان به این حوزه خواهند بود.