معرفی دستگاه صنعتی تولید انبوه نانوالیاف در نمایشگاه فناوری نانو

شرکت نانو ساختار مهر‌آسا در سال ۱۳۹۲ به منظور بررسی، تحقیق و به‌کارگیری تکنولوژی نانو در رابطه با تولید نانو الیاف و محصولات تولیدی از آن و تلاش در خصوص بومی کردن این فناوری تاسیس شد و به تناسب برنامه‌های مورد نظر فعالیت خود را آغاز نمود.

عطا اکبری، مدیر عامل شرکت نانو ساختار مهر آسا گفت: «این شرکت پس از طراحی و ساخت دستگاه‌های اولیه و بهسازی و ترمیم نمونه‌های آزمایشی، پس از قریب به یک سال مطالعه و تلاش بی‌وقفه موفق به ساخت نمونه نسل اول دستگاه صنعتی تولید انبوه الیاف نانو شد. این شرکت با تولید نانو فیلتر هوای خودرو و ارائه به بازار در روند کاهش آلودگی محیط زیست و ذخیره انرژی در رسیدن به اهداف بلند مدت توسعه‌ی کشور گام برداشته است.»
وی با بیان خبر فروش فناوری تولید نانوفیلتر هوای خودروهای داخلی و خارجی نظیر پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، سمند، تندر L90، لیفان MVM، تویوتا و غیره به یک شرکت صنعتی تولید فیلتر در شیراز، آمادگی مجموعه را برای نشست های تخصصی با سایر شرکت های داخلی در دهمین جشنواره و نمایشگاه نانو اعلام کرد.
گفتنی است، شرکت نانو ساختار مهر آسا در دهمین جشنواره و نمایشگاه نانو در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در غرفه‌ی ۱ طبقه‌ی اول سالن خلیج فارس ۱۴ لغایت ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نمایشگاه نانو مراجعه نمایید.