رویداد ارائه فناوری با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت کاوش یاران فن پویا»

سومین رویداد ارائه فناوری سال ۱۴۰۰، با موضوع «ارائه فناوری‌های شرکت کاوش یاران فن پویا» در تاریخ ۲۵ خرداد ماه به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

واحد امور کارگزاران شبکه تبادل فناوری به منظور ارتباط بهتر کارگزاران تبادل فناوری و شرکت‌های عرضه‌کننده فناوری (فناوران)، سلسله رویدادهای ارائه‌های فناورانه، با عنوان «سه‌شنبه‌های فناورانه» برگزار می‌کند. سومین سه‌شنبه فناورانه سال ۱۴۰۰، با ارائه فناوری‌های شرکت کاوش یاران فن پویا به دو صورت حضوری و آنلاین در محل شبکه تبادل فناوری برگزار شد. در این رویداد که جناب آقای سیفی، مدیر تحقیق و توسعه شرکت کاوش یاران فن پویا و جناب آقای اجلالی، مدیر امور کارگزاران شبکه تبادل فناوری حضور داشتند، نماینده این شرکت به ارائه فناوری‌ها، توانمندی‌های تحقیق و توسعه‌ای و تجهیزات آزمایشگاهی این شرکت پرداخت.
شرکت دانش‌بنیان کاوش یاران فن پویا در سال ۱۳۹۰ با نام شرکت پالس‌ترونیک در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، با بهره‌گیری از متخصصان فوتونیک و پلاسما کار خود را آغاز کرد. این شرکت دانش‌بنیان در زمینه ساخت و طراحی سیستم‌های پلاسمایی، منابع تغذیه ولتاژ بالا، دستگاه استریل سطوح و تصفیه هوا، ادوات پیشرفته آزمایشگاهی و کاربرد آن‌ها در صنایع مختلف فعالیت دارد. این واحد تحقیق و توسعه‌ای دارای ۲ محصول با تاییدیه نانومقیاس است. با توجه به کاربردهای گسترده این فناوری، این شرکت دارای پروژه‌های موفق و جاری گوناگون در صنایع مختلف با همکاری شبکه تبادل فناوری می‌باشد.
لازم به ذکر است پیش از این، سه‌شنبه‌های فناورانه با موضوع ارائه فناوری‌های شرکت تولیدی و صنعتی گوهرفام و شرکت صنایع الکترواپتیک اصفهان (صاپا) برگزار شده بود.